aya.blog

nem kerem hogy szeress, csak kesobb ne band hogy szerethettel volna.

Friss topikok

Linkblog

kiaz aki lelepett, kiaz aki csokol, de mar nem teged.

2009.11.30. 17:15 | aya. | Szólj hozzá!

hat a pentek ugyvlt, h atmentem du. Rayhoz, nala vtam, amig ok nem emntek Andrewhez. en nem mentem egybol veluk, elugrottam meg saliba cigiert, ragoert, meg megkivantam egy sort,ugyh vettem aztis. igy 3 gyogyszerre letoltam a sort, a hangulat mar megis vlt. ahzajottem, gyorban atoltoztem, esmar mentem is. jovlt. berugtunk mint a szar, aztan seta haza Rayhoz. bokaig a bocsojakban, aztan ketszer elis csusztunk a sarban. hat nah..:D szombaton semmi, pedig kurvara ki akartam menni. msnen senki, telefonalni enmtudtam mert masnap delig nem vlt tererom(nemtudom miert). masnap jott az sms h Jacko probalt hivni szombat este fel10kor.felhivtam h mit akart, mondta h kint vtak Daviddal meg Richeivel, es kiakart hivni. na mondom kurvajo, enmeg egesz este itthon olvastam, na mindegy. vasarnap este kimentunk Caféba Jacko, Guy, Dawe meg en. ittunk 6 tequilat, 4 whiskey redbullt, meg 3 ghipsy cherry palinkat. aztan vettunk sort, es kimentunk a kastely bejarohoz, h majd ott betolat Guy. hat nem jtt ossze neki, telibe kapta a bokrokat, es utana vettuk eszre h egy szep vasoszlop is vlt ott. behorpadt a hatso nemtommi, szerencse h a lampanak semmi baja nemlett, de igyis 30k a javitas. Ray egesz heten nyagik van a szarban. zhk, essze'k ect. ugyh a heten kicsit ritkabban talalkozunk, de a hetvegeje csak az enyem. nagyon helyes. hetfo este, kimentunk egy kicsit, Jacko, Guy, Dawe, en. csak lestunk, meg cigiztunk, de amugysem vlt kedvem semmihez. ejfelkor mar aludtam es ma du. 3kor keltem. hnap sztem mar bemek suliba, a mai napot meg potolgatassal toltom.

zene:

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsyka.blog.hu/api/trackback/id/tr211564135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása