aya.blog

nem kerem hogy szeress, csak kesobb ne band hogy szerethettel volna.

Friss topikok

Linkblog

all vagy bukik, de legfokeppen rajtad.

2009.11.24. 15:48 | aya. | Szólj hozzá!

fuh, eleg reg irtam. a hetvegem ugy alakult, h penteken kimentunk Ray meccsre haverokkal. ott ittunk par sort, aztan le Caféba. Ray nem velunk jott, sot azt mondta h nemis biztos h kijon, nincs kedve. oan 11 korul lehetett  amikor eldontottem h hazajovok. ekkor betoppant Ray(eleg ittas alapotban), ez ezzel el is vlt dontve. maradok. elotte eleg uncsi vlt, aztan kezdodott csak az este.. Raymondal nem sokat bezseltem aznap, viszont amikor beszeltunk akkor igencsak flortolesrol, es szemezgetesrol vlt szo. Ray egesz este a pultott tamasztotta, es bnommel Beevel dumalt, amin en meglepodtem, emrt az eddigi osszes baratom utalta ot, viszont egesz jol eldumaltak, aminek en orulok. (Bee a tulaj bnoje, es a pultban dolgozik.) kesobb megerkezett Gina..pff:D probalt nyomulni Rayra, de nem nagyon jott ossze neki, enmeg nemis paraztam miatta, hisz tudtam h Raynal elvagta magat a borszin alapjan. Edoval elvoltunk, pletyiztunk pakpak, aztan jott Gergi h van-e nalunk cp. Edonal vlt. kimentunk fogorvosihoz 5en szivni. aztan vissza. Edoval ittunk egy-egy sort, meg par rovidet, ekkor a hangulatom mar tetofokon vlt. oan hajnal 4-fel5 korul hozott haza Guy(rezsegen eleg jol vezetett:O) masnap este fel6kor keltem Bee hivasara (mar aztsem tom mitakart) agyhalal kuszoben alltam, a fejem szet kart robbanni, es piara megcsak gondolni sem tudtam, se enni.. negyed oraba sem telt bele az ebredem utan, mar hivott is Ray hogy jojjek msnre. feljottem, mondta h menjek at hozza. atmentem 7 korul, dvdztunk, kajaltunk, dumaltunk, DE! nem szexeltunk. mondtam h ma Kittynel alszok, 10 korul elvitt hozza. Kittyvel lemetunk Caféba chipset meg ropit venni az esti csajos dvdzeshez. Kittyvel ameg Anneivel valami romantikus filmet keztunk el nezni, de mivel en hulla voltam, es alig birtam ki azt az 5 orat amit ebren vtam, kb negyed oran belul el is aludtam. vasarnapom uncsi egesz nap. csak olvastam, zenethalgattam, neha tvztem, kajaltam. tegnap azaz hetfon, Ray ittvlt nalam. elhivott h menjek el vele SZIE golyabalba. de aranyooooos:$ tehat penteken golyabal, szombat Café DeepHouse Party. jo hetvegenek nezek elebe..:P es hamarosan szulinap. egyszeruen remek. most egesz jol erzem magam a boromben. tokjo minden, mar csak a Raymondos krizist kell elsimitani, de ugynezki h ebbol elobb vagy utobb megint kapcsolat lesz, aminek en nagyon orulnek. este a cicammal aludtam, ott fekudt mellettem, amikor felkeltem mindig megsimogattam es elkezdett dorombolni, eeedes.:9 jah, meg annyi h atszurtam a koldokomet, de ez nem tulzottan lenyeges.:D roviden tomoren ennyi. puszipa'

 

zene:

valamivel veretosebb a megszokottnal, de kikurt jo, es amugyis bulizhatnekom van.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsyka.blog.hu/api/trackback/id/tr701549104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása