aya.blog

nem kerem hogy szeress, csak kesobb ne band hogy szerethettel volna.

Friss topikok

Linkblog

konnyes lesz a szemed, s a szived nagyon faj..

2009.12.09. 23:38 | aya. | Szólj hozzá!

most ertem haza Raytol. a tegnapot ugy ahogy vlt at aludtam. reggel suliba menet  abuszon, suliban 6 oran keresztul, es haza a vonaton. 1kor itthon vtam, fel2kor aludtam, este fel11kor keltem. ejfeltol reggel 6ig megint aludtam. ma kiborulas vlt. Ray azt mondta h ahgyjuk egymast pakpak. aztan megbeszeltuk h tulajdonkeppen o is legalabb annyira szeret velem lenni mint en vele, es h novere utan en vagyok az a lany akivel a legoszintebben tud viselkedni. ma csak dvdztunk nala, amikor jottem el adtam a szajara egy puszit, de ugy vettem eszre mintha nem akarta vna. mindegy is, ez epp eleg vlt ahoz hogy kibukjak, es hazaig sirjak. alig lattam vmit hazafele ugy bogtem, es mivel a szempillaspiralt elmosta a konny, csipte is a szemem. csak elegem van mar mindenbol, meg a nyomorult sorsombol, az egesz kibaszott eletbol. nem tudom sirjak-e vagy nevessek sajat magamon. nemis erdekel. Ray elott Guynal vtam, megneztunk egy filmet, meg ettunk csokit, megbeszeltuk h total szeteses lesz a hetvege. roviden tomoren ennyi. most mek es alszok az egyetlen elolennyel aki eltud engem viselni (vagy ha nemis, akkorsem panaszkodik) Otisszal, a cicammal. csokheloszia.

zene:

nem egy mai darab de nagyon szeretem.LL

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsyka.blog.hu/api/trackback/id/tr751587262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása