aya.blog

nem kerem hogy szeress, csak kesobb ne band hogy szerethettel volna.

Friss topikok

Linkblog

en valahol nagyon messze toletek, egy futurisztikus vilagban.

2009.11.13. 14:50 | aya. | Szólj hozzá!

mai napom egesz jol telt, igy egy het utan a gyogyzerezestol fuggetlenul. azota mg mindig nem jott meg az etvagyam. erzem h huzodik ossze a gyomrom, hallom h korog, de ehseget nem erzek. egy hete szarokon elek, mint pl napi egy turorudi meg egy banan, vagy joghurt. ledobtam 4 kilot, ami igazabol nem zavar mert az elmult fel evben 7et szedtem fel, ugyh meg jolenne ha egy picit nemis terne vissza a z etvagyam.:D elso oram angol volt amit vegigolvastam darren shannal, aztan lyukas, tehat masfel orat ultem a konyvtarbana  konyvmolyok, meg az internetezok kozott. paran romeo es juliat neztek, csak fel fullel hallva "Romeo, miert vagy te Romeo?" vettem eszre. belemerultem a konyvbe, es 2 ora alatt majdnem 120 oldalt olvastam el. utobbi idoben nincs jobb elfoglaltsag mint a konyvek, az elmult 7 napban elolvastam Paulo Coelho -  Veronika meg akar halni nevezetu muvet, ami tulajdonkeppen lenyugozottt, es rajottem h mennyire szanalmas, es meggondolatlan dolog volt az ongyilkossagi kiserletem. tovabba darren shan elso 2 kotetet, es most olvasom a harmadikat. sosem valik unalmassa.:) konyvtar utan programozas, weblapszerkesztes, szovegszerkesztes, emg egyeb nyalanksagok, amit Adammal vegig nevettem. kicsit jol ereztem magam, aztan elindultam a vonathoz. nem sok nyugalmam vlt, mert hozzam szegodott egyik idiota ismerosom, o zsibbasztott, ut kozben, eszre sem veve h leszarom ot, h nem hallom, mert zenet hallgatok.. vonaton megnyugodott egy kicsit, ugyh tudtam nyugodtan olvasni. leszalltam aztan kint ultem a megallo egyik padjan, elvezve a napsutest ( soha nem szerettem, de most valamiert jo volt.) amig cigiztem, meg zenet hallgattam, atgondoltam minden egyes Raymondal toltott percemet... az elso talalkozokat az altalanos sulinal, mondvan "csak egy cigire, meg dumalni" mindketten tudtuk mit akarunk tuladjonkeppen a masiktol. a kertipartyt ahol osszejottunk, az elso csokjat a hidnal, a fuzfak alatt. h hol toltottuk a hetvegeket, mikor voltunk egyutt ittas, vagy mas jellegu allapotban. amikor csak otthon voltunk, dvdztunk, meg osszebujtunk. amikor beteg volt es en csinaltam reggelit, en mosogattam helyette. mindent.. hogy mien volt vele a szex, az elso, es az utolso, amikor egyutt furodtunk, amikor bezartuk magunkat veletlenul a vcbe, es feltem hogy elfogy az oxigen, az mozizast.. hogy utana belathassam magamnak ujra, hogy nagyon jo vlt vele, hogy hianyozni fog, es hogy szeretem... ez enmvolt tul jo, kicsit ereztem is hogy megint a siras kerulget, aztan eluldozve  agondolatokat, belepockoltem a cigit egy pocsojaba, es beultem a varoba olvasni. ahogy beleptem, a szokas szerinti hypo-szag csavargatta az orromat, de nembaj, leultem, aztan gyorsan hozzaszoktam, es olvastam. egy hajlektalan aludt bent, az egyik messzebbi padon ( mindig elgondolkodom rajtuk, meg a nyomorult sorsukon, h en nem szeretnek ien lenni.. pakpak... most nem tettem, olvastam.) leult mellem egy oreg no, elovettem a telefont es zenet valtottam, o emg belbamult a telefonomba, megszolvan a hatteremet ( egy veres atszurt nyelv), es hogy valami baj van az elmemmel..  erdekel. megjott a buszom, felultem ra, volt ulohely le is ultem, es folytattam az ovasast. kovetkezo megallonal leult mellem egy fiu, koraven arca volt, de a keze nem errol arulkodott ami osszevolt firkalva szivekkel meg NICOLE feliratokkal. a kormei visszataszitoan piszkosak voltak. mostanaban valamiert figyelem az emebreket, a viselkedesuket, hogy hogy neznek ki, mien lehet  azene izlesuk, milehet  akedvenc szinuk stb.. ekozben ember undorom is van, de ezt mar megszoktam, sosem szerettem az embereket, de most kulonosen eros ez az erzes, hacsak hozzamer valaki, olni tudnek, meg utnem. sosem szerettem ha hozzam ernek, csak bizonyos embereknel tudtam elviselni, mint pl anya, battyam, Ray:S na igen.. Raymond:/ nagyot buktam, de felkell allnom. hazajottem, ettem, cigiztem, es leultem blogolni. este szerintem NeczCafé-ban iszunk. ott lesz Raymond is.:S

 

 

egy zene:

 

Címkék: zene busz cigi read nyelv vér music konyv olvas tongue book blood raymond smoke bus darren shan busstop

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsyka.blog.hu/api/trackback/id/tr371522601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása