aya.blog

nem kerem hogy szeress, csak kesobb ne band hogy szerethettel volna.

Friss topikok

Linkblog

hogyan alszanak alkonyattol hajnalig, encsak jarom az utcakat az elso harmatig.

2010.02.01. 21:41 | aya. | Szólj hozzá!

eleg regen irtam, de nemnagyon vlt se idom, se hangulatom, abbol alltak a napjaim, h 6kor hazaertem, tanultam, olvastam, aludtam. minden egyes nap. Ray kidobott szilveszter utan egy hettel, miutan utoljara irtam, rakovetkezo nap. penteken meg beszeltunk telefonon szeretlek.. persze. masnap dobott. szerinte nagyon ramasztam, azert mert nekem keves vlt az h kedden es csutortokon velem vlt 2-3 orat, ugy h azon a heten se eddzes, se melo, se suli. o konyorogte vissza magat, es megis azthitte h ujra egyutt de majd mindenki eli a sajat kis vilagat!? faszfej... mindegy nem foglalkozok vele, csak ertheto h meg a mai napig felidegesit, mert 9 honap nem sok, de nemis keves ido. gyulolom ezt amikor barmi erzes nelkul dobaloznak a szavakkal. a leggusztustalanabb dolognak tartom ezt h este meg szeret, reggel pedig dob. hagyjuk is. mar Ray elott (vagyis a ket egyuttlet kozott) kavargattam Bennel. kb 3 honapja fuzott, nemtudta h megint egyutt vtam Rayyal, es nemis mondtam neki, mivel Ray hozzaallasa nem vlt eppen kecsegteto a jovore nezve, ezert csak hanyagoltam Bent, es ugy vtam vele h majd ha Ray tud normalisan viselkedni, es latom h tenyleg komolyan gondolja megmondom neki. goreny huzas vlt tudom, de szo sem vlt megcsalasrol, annyi h beszelgettunk parszor. ramnezve pedig ez vlt a legjobb amit tehettem, mert kb ien kovetkezmenyekre szamitottam. mst azthiszem egyedul akarok lenni. azthiszem.

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsyka.blog.hu/api/trackback/id/tr921721287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása