en csak masznek ki, ti meg ugraltok a verembe.

2009.11.15. 14:40 | aya. | Szólj hozzá!

az elmult het este, durva vlt. penteken baratnomnel aludtam Beenel, elotte kint vtunk enczben. ottvlt Raymond, mikor kimentem beszelgetni a tobbiekhez, akkor lattam h Ginaval van... vett neki rozsat, hazakiserte, emg alitolag a szajara adott puszit.. tom semmi kozom hozza, megittunk mar 4 uveg pezsit, tehat igy kurvaideges lettem. kint ultem es beszlgettem a tobbiekkel, de folyamatosan azt vettem eszre h engem nez, egyfolytaban osszeakadt a tekintetunk. tudtam h zavarja a jelentletem, nemtud miatta megnyugodni, de marcsak azertis ott voltam. nameg beszelgettem, tehat nemis nagyon hatott meg. Beenel buzi videokat neztunk jutubon, es rohogtunk. szombat reggel hazajottem, aztan  emntem mukormoshoz, meg szoliba, egy perc nyugtom sem vlt tegnap. hazajottem a szoliblt, utana mentem Raymondhoz, igazabol a ruhait vittem vissza, de maradt nalam egy sala, meg egy rovidnadrag, meg asszem egy meze, a konyvei is ittvannak, nala is ottmaradt par fehernemum, meg egy nadrag, polo.. 2 orat vtam nala, de ezt az egeszet letudtuk vna rendezni 10perc alatt. cigiztunk, meg doglodtunk az agyban. azt mondta nembiztos h kijon este, mondom jolvan( mintha szamitana). aztan hazajottem, esmar mentem is ki Bennel, fuji, meg soroztunk egyet. mar keloen jo alapotban, lementem neczbe, o nem akart ugyh hazament. lent Martonekkal vtam egy ideig. ittunk palinkat. aztan megerkezett Jacko(L) szulinapja volt, a este tovabbi reszeben vele tequilaztunk. meg Adammal, Daviddal. veluk is fujtunk egyet. Ray megis lejott. Ginaval jottek be, de utana egyedul vlt. vagyis en a haverjaival, aztan odajott o is. haverok baéheztak, omeg besokallt, es odajott hozzam. lattam Gina benezett engem, en egy szimpla flegma arcal elinteztem ezt. Ray fel2 korul ment haza. 4kor meguntama bulit, hazajottem. kaja flash vlt. mogyorokremes kenyeret ettem eloszor banannal, aztan szalamival (nem vlt oan szar, mint amien szarul hangzik:D) nemvoltam kepes elvanszorogni a haloszobaig, tehat kapcsoltam zenet, es ledoltem a kanapera. reggeli fejfajas megvlt. kezd elmulni, vettem be gyogyszert.  roviden ennyi a hetvege. hnap suli yeah.  -.-"

zene:

Címkék: alkohol suli gina ray tequila banan szalami mogyorokrem

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsyka.blog.hu/api/trackback/id/tr681526840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása