aya.blog

nem kerem hogy szeress, csak kesobb ne band hogy szerethettel volna.

Friss topikok

Linkblog

mindig a tiltott gyümölcs a legédesebb.

2012.05.31. 19:30 | aya. | Szólj hozzá!

 

Tehát ugye volt ez a bibi Pattal. szombaton bejelentette hogy nincs kedve jönni, inkább a haverjaival szívogat.. oké, nekem több sem kellett, megkerestem a lehető legalkalmasabb partnert. Legyen ő Fagyi. (nahát micsoda fantázianév, de hát tényleg olyan mint a fagyi.. elnyalogatnád egész nap.:P) tehát Fagyi: édes mint a még, de mégis vad, iszonyat vonzó, az a test, az arca, a vonásai. ahogy beszél, ahogy rád néz, ahogy a szádat harapja és közben tépi a hajad, az a vadság ami nekem kell.. egyszóval: tökéletes. tehát akkor találkozzunk, oké. fel is mentem a tali helyszínére, lecsücsültem a korlátra, csini mini szoknya, minden tökéletes. mivel kicsit előbb érkeztem elkezdte a telefonomon játszani, egyszer csak megállt előttem valaki. felnéztem, de már le is ült mellém. megfogta az arcomat magához rántott és megcsókolt. ültünk ott egy kicsit, beszélgettünk aztán elmentünk egy bárba. ittunk pár koktélt, bevallom kellően becsíptem, és a végén már az is megfordult a fejemben hogy felajánlom menjünk fel hozzá, de mentve a menthetőt, fogtam egy taxit azzal az indokkal hogy bocs, mennem kell. elindult, utána kiabáltam, megfordult, odaszaladtam és megkérdeztem: lesz következő alkalom? azt mondta megbeszéljük és búcsúzóul megint megcsókolt. persze a csókok, meg a tapizás ment egész délután.. akkor most elemezzük: itt van Pat aki tul visszafogott, kimért és gátlásos hozzám képest. és itt van a Fagyi aki mellett teljesen önmagam vagyok, mert tulajdonképpen egyformák vagyunk, annyi különbséggel hogy ő más csomagolásba.. ne is akármilyenben:P na és itt jön az igazi csavar.. Pat és a Fagyi világi haverok. 

kérdéseim a következők:
1. hogy lehetek ilyen erkölcstelen?
2. egy barát hogy tehet ilyet?
3. miért jár esténként ő a fejemben?
4. miért nem érzek egy cseppnyi lelkiismeret furdalást sem?

történtek még dolgok, Pattal nagyon összevesztünk, kiderült ez a titkos tali is, de azon kívül hogy beszélgettünk persze semmi mást nem csináltunk (...) szakítottunk, aztán tegnap kibékültünk, megmutattam neki hogy én hogy bulizok. 1-2 nyugtató, pár koktél. itthon gyorsan bealudt. ez lenne az első szerelmi csalódása, és nem szabadna csak sajnálatból vele lennem, tudom, de szeretem is őt, ő az egyetlen ember eddigi életem során, aki tényleg megérdemelné hogy normálisan viselkedjek... de közben ott a Fagyi, aki mellesleg kicsit megfutamodott, megijedt tőlem, mert beszélt Pattal telefonon és azt mondta neki Pat hogy nagyon szeret engem. ilyenkor kell előtörnie a lelkiismeretének!? közben mindennél jobban kívánom őt, iszonyatosan vonzódok hozzá. de most mintha két szék közt a földre esnék, és tudom hogy nem akarna tőlem többet a testiségeknél. na ilyenkor mi a teendő!?

zene:
 

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsyka.blog.hu/api/trackback/id/tr844557818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása