aya.blog

nem kerem hogy szeress, csak kesobb ne band hogy szerethettel volna.

Friss topikok

Linkblog

nem megyek, most gyere te. mindig en megyek utanad. nem jossz?

2009.12.30. 20:57 | aya. | Szólj hozzá!

reg irtam, de nem nagyon vlt idom. az elmult 2 het maga vlt a ferto, szulinapom utan csak ittam ittam ittam mindennap, suliba reszegen mentem be meg ienek. a meglepo az h a jegyeimet nem rontottam le, sot vmibol javitottam is. sok vlt ez igy, kisem jozanodtam mar mentem is inni. vlt egy B betus fiu, akivel kavargattam, de nem kellett, aztan jott a kovetkezo B betus, aztan meg egy B. de vegulis ott kotottem ki, h Rayyal ujra egyutt vagyunk, es ami meglepo, h o jott hozzam h szeret, es nemtud elfelejteni, h szuksege van ram.kicsit huztam, h hagy igya a levet, de vegulis belementem es mst ujra egyutt vagyunk. ma Kittyvel meg Anyval vtunk piat venni, meg shoppingolni ruhakat. hanp Raynal szilveszteri hazibuli, jolesz.:) egyetlen egy kibaszott nagy problemam van, megpedig az h kb 2-3 hete nem erzek semmit. egyszeruen nincsenek erzelmeim. se jo, se rossz. semmien.. es ez rosszabb a rosszabnal is. persze szeretem Raymondot, de lehe th ezmarcsak az erzes megszokasa, es nem a valos jelenlete. nemtudom. vegulis megcsak 5 napja h ujra egyutt, ugyh remelem ez majd megerosodik. meglatjuk. elore is boldog ujevet mindenkinek. (k)
ami a zenei izlesemet illeti, kicsit talan valtoztt.. elmentem a  nyugodtabb deep-house, lounge techno, es chill out' stilusok fele, talan ezis azert van mert a nyugalmat, es a megszokottsagot keresem mindenben. mindegyis. tehat a zene:

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsyka.blog.hu/api/trackback/id/tr441633736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása