aya.blog

nem kerem hogy szeress, csak kesobb ne band hogy szerethettel volna.

Friss topikok

Linkblog

magunkat nyugtatjuk, de miert is? ha belegondolsz jobban te is hazug vagy, meg en is.

2009.11.17. 14:32 | aya. | Szólj hozzá!

hazaertem sulibol. vasarnapom folytatasa annyi volt, h Guyyal elmentem cigit venni, aztan kicsit kocsikaztunk, meg cigizgettunk, dumaltunk. aztan hiv David ( :O :$ ) h menjek at Jackohoz mert after van nala. mivel nem lakik messze, 5 percen belul ott is vtam. David epp hajtott, Jacko meg kavet fozott. David pillantasai meg mind mainapig vetkoztetnek:D vagyis en ugy erzem. (mindigis igy nezett ram, de nem vettem vna eszre ez masokkal is igyvan) megvlt a cigi, utana el is fustoltuk, kozben kvztunk. aztan Jacko meg David elkezdtek tollasozni teniszutovel. mikor mind a 4 labdat elutottek ugy h aztsem tudtak hova repult (demeg csak a leerkezest sem hallottuk), egy kisseb pottyos labdaval tollasoztak:D a veen mar csak fociztak tenisztovel a kezukben. enemg csak ultem, belemerultem a zenebe, es csodaltam oket.^^ nagyon be voltam mar faradva, ugyh 10tol ejfelig tvztunk, nyomtuk el sorjaban a raketakat, es rohogtunk midenen ami nem vicces. aztan ejfelkor hazaindultunk, David hazakisert.:) hetfoi napom gyorsan elrepult. talan mert a reggelt 3 xanaxal inditottam. de jo vlt, minden oram negyed oanak tunt, es meg igyis lekoccoltam az utolsorol. nemvolt kedvem torizni. vonaton hazafele emg furdalt is a lelkiismeret, h mar megint eljottem, aztan neztem h fel4re ertem haza.. elis mult a lelkifurka. ugyvlt h tegnap Raymond atjon, de bealudtam, ugyh mondta h majd maskor. annyira mar nemtud izgatni, bar igaz meg mindig odaadnam az eletem h minden a regi legyen. de azthiszem kezdek beletorodni. ma egesznap olvastam, most meg blogolok.

 

zene:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsyka.blog.hu/api/trackback/id/tr831531835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása