aya.blog

nem kerem hogy szeress, csak kesobb ne band hogy szerethettel volna.

Friss topikok

Linkblog

meghalt egy alom, vagy csak eltevedt !?

2009.11.27. 09:23 | aya. | Szólj hozzá!

total osszeomlas. tegnap beszelgettunk Rayal. szeret, de szerelmes lenni mar nemtud. ezt mondta. az gyogyszereim ranyomtak a pecsetet mindenre. dehat nemis tudom mien attoro valtozasra szamitott egy het utan. az a baj h cask, en veszem eszre magamon hogy nagyban valtozott a hozzallasom es a latoszogem. a felfogasom mindennel kapcsolatban. ezt hogy nem haltam meg (mar pedig meg akartam) ugy fogtam fel, hogy nem szabad meg meghalnom, mert valamiert meg elnem kell. igen hiszek Istenben, es minden cselekedeteben, errol vitat nem nyitok. csak szeretnem ha o is eszrevenne rajtam h mar nem ugy gondolkodok mint elotte. egyedul aza szanalmas hogy erre vlt szukseg ahoz hogy erre enis rajojjek. most is bevehetnek ezer gyogyszert, emrt nem arrol van szo, h nincs, es nemtudok. csak egyszeruen, megalljt parancsolok magamnak, mert ez nem megoldas, tudom. gondoltam ra belatom, de ahogy jott az otlet, ugy elis szallt. csak szivom a kurva cigiket, egymas utan, ideges vagyok, es ugyerzem mingyart sirok. bevallom tegnap is eltort a mecses, es sajnos egyre inkabb erzem hogy gyenge vagyok, de a gyogyszert ki zartam. talan jobb lenne ha ki is dobnam. nem attol felek h megint meg akarom olni magam. egyaltalan nem akarok bevenni egy szemet sem. tüdögyulladasom van, tehat tegnap meg ma itthon vagyok, meg talan meg jovoheten is. ma este viszont Andrew bday, hazibuli nala. Ray is ottlesz, esha minden igaz utana nala alszok. ma megyek fodraszhoz, viszafestetem a hajam feketere, utana megyek at Rayhez. mindig egyedul maradok. es nincs egy legjobb barat akinek elsirhatom minden kinomat. csak Ray vlt, es faszom mostmar o sincs. oan kibaszott egyedul erzem magam. nemtudom mia faszt csinaljak...

zene:

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsyka.blog.hu/api/trackback/id/tr571555794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása