aya.blog

nem kerem hogy szeress, csak kesobb ne band hogy szerethettel volna.

Friss topikok

Linkblog

te vagy a szerencsecsillagom, te vagy a konnycsepp az arcomon.

2010.01.08. 15:25 | aya. | Szólj hozzá!

na hat ahogy sejtettem mar valtozott is a dolog, es teljesen biztos vagyok benne h szeretem ot. azaz egyeduli problema h nem erzem h o is ugyanigy erezne.. de akkor nem lenne velem. tehat azt tudom h szeret. csak.. neha azthiszem h nem. nem fejezi ki az erzeseit, es engem ez nagyon zavar. a masik h mostanaban eleg ritkan talalkozunk. hetfon, es csutortokon talalkoztunk, ma pentek van, es nembiztos h ma is talalkozunk, mert Any sznapja van, es en megyek ki Caféba unnepelni. nemsoka jon at Bee, Kitty es Marc, Anynek sutunk tortat. egyebkent a dolgok eleg jok mostanaban, csak emg kicsit Ray hozzaalasan kell csiszolni. a jegyeim jok, elvagyok a mindennapokkal, csak kivagyok fulladva. nagyon faradt vagyok, igy h elkezdodott a suli. szar vlt emgszokni h du. 4 helyett reggel 6kor kelek, es a suliban alszom ki magam. minden este 1-2ig megy a telefonalas, 6kor pedig kelek. suliban altalaban  3 orat alszok at, de ugy h felsem ebredek a szunetben. programozasbol kicsit osszekell kapni magam, emr lehet h meg a 3as sincs meg:S a tobbi tantargy oke. Dawe osszejott Katyvel, ami egyenesen rohejes:D annyira szanalmas es csunya csaj h nem hiszem el, h Dawe egy iennel mutatkozik. vicc. mindegy, szar emberekkel nem foglalkozok. az unnepek alatt felszedtem par kilot ami meg is latszik, ugyh most fogyokuran vagyok, ma is suliban csak salatat ettem, itthon pedig par KFC-t parolt zolcseggel. kopog a szemem, a csipszekert, meg egyeb finomsagogert de nem lehet..:( a szilveszter jovlt, ahogy a kepen is latszik, csak abbol is balhe vlt mert h en alitolag lejarattam Rayt, azzal h sokat ittam. pedig akarhogy gondolkodom nem jut eszembe semmi h gazul viselkedtem vna, pedig emlexem mindenre, mert nem ittam oan sokat. amugymeg pont leszarom masok velemenyet, es nemtudom Raymond miert foglalkozik ezzel, meg aztsem h mire celzott, amivel lejarattam ot.. mindegy.

zene:

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsyka.blog.hu/api/trackback/id/tr141656921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása