aya.blog

nem kerem hogy szeress, csak kesobb ne band hogy szerethettel volna.

Friss topikok

Linkblog

csak fekszem az agyon levo pleden, mint regen amikor az eden vett korul, nem pedig a szegyen.

2009.11.19. 16:27 | aya. | Szólj hozzá!

az eltelt egy-ket napban sokat olvastam, tegnap atjott Raymond, mert itt vlt meg egyik nadragja. ahoz kepest h csak "beugrott" majdnem 5 oran keresztul itt vlt. eloszor csak  nappaliban tvztunk, aztan bementunk a haloba, levetkoztunk es befekudtunk az agyamba. bugyi-boxer.. dvdztunk. a masodik filmnel tartottunk amikor szexeltunk, hianyzott mar. valahogy erzetem h latni fogom emg azta perverz mosolyt az arcan amit szex kozben tud vagni. es lattam is, csakugyanugy mint az almomban, mint regen. azt mondta h megtudott Ginarol vmit, [amit en mar mondtam neki, csak nemhitt nekem.] ami teljesen kiabranditotta, es egesz vegig azon torte az agyat h mit mondhat neki.. megnem.. MEGVAN! azt mondja neki hogy nembirja meg kiheverni Anettet [engem] es hogy neki ez hamar jott. hat persze, most legyek en a szarhazi geci, mikor vegigneztem egy rossz szo nelkul, ahogy Gina lecsap az exemre, akit emg mindig szeretek. vegul beleegyeztem, mert vegulis en errol nem tehetnek [ha igy lenne..], tehat nagyon nem erdekel h mitmond neki. amugy megvagyok, sokat olvasok meg mindig, de most azthiszem van meg ra esely hogy Ray meg en ujra egyutt, de nem akarom nagyon beleelni-elbizni magam. majd emglatjuk hogy alakul.

az elmaradhatatlan zene:

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsyka.blog.hu/api/trackback/id/tr411537155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása