aya.blog

nem kerem hogy szeress, csak kesobb ne band hogy szerethettel volna.

Friss topikok

Linkblog

az a par pillanat, az ido elszaladt, mi meg cak mennenk de lepni nemszabad.

2009.12.05. 19:17 | aya. | 5 komment

csutortok este Guynal dvdztunk Guy, Dawe, Kares, Paszti meg Gina. penteken jottem haza sulibol, hivott Sheila(Raymond novere) h Rayvelem van-e. mondta h nem, most meek haza sulibol. mondta h tegnap este ota nemment haza, telefonja kivan kapcsolva. mondom az fasza. elkapott az idegbaj. vonaton majd megorultem. fekudtem az ulesen, neztem ahogy kint az oszlopok es drotok jonnek mennek suhannak, kozbemn zenet halgattam. hazajottem. addigra Ray elokerult, Jonasnal vlt. ahogy sejtettem jol szetcsapta magat, es nemtudott semmirol. csak gratulalni tudtam hozza. idegosszeomlat fogok kapni. utana termeszetesen nem jott at. majd ma jon ha minden igaz, de nem lepodnek meg rajta ha mara is talalna vmi kifogast. en vagyok a legnagyobb idiota fasz h foglalkozok vele, elkene felejteni a faszba, es nem foglalkozni vele. erre szoktam mondani h barcsak oan konnyu lenne cselekedni mint mondani. ahogy jottem haza, megallt mellettem egy kocsi "TAXIIIII" Guy, Berec meg Dawe. hazavittuk Berecet, aztan megebszeltuk h este palinkazunk Guynal. eljott az este, Guynal vtunksokan. Berec, Paszti, Tilk, Dawe, Guy, Micki meg en. palinkaztunk, aztan lent az udvarul szivtunk Tilkel, Bereccel, Pasztival. aztan le Caféba. ottmar agyhalott vtam, hazajottem 11kor mar itthon aludtam, reggel pedig ugy keltem a nappali kozepen meztelenul fekudve, egy kontossel betakarozva hogy semmire sem emlekeztem, a fejem pedig nagyon fajt. ugyh inkabb visszaaludtam. du. fel4kor keltem. most ugyfest h nemsoka jon Ray aztan innen megyunk Caféba, es nalam alszik. majd emglatjuk mi sul ki belole.

 

zene:

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsyka.blog.hu/api/trackback/id/tr681576478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

krueger/Csimpifon · http://puruttya.blog.hu/2009/08/19/adakozz 2009.12.07. 01:44:10

szervusz Ancsyka....mi van veled?? eltűntél....csak itt látom hogy írogatsz...hiányollak..unatkozom..nincsen ki aknakeresőben elverjen..:D kerülj elő mert egy szép színfolt vagy ám nekem..=)

aya. 2009.12.07. 21:22:41

nem jottek ossze a dolgok...:] nem hasznalok mar msnt.
süti beállítások módosítása